Atom-Mutant
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Natten er Ung!

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Natten er Ung! Empty Natten er Ung!

Indlæg  Lyra Beckin Fre Jul 10, 2009 2:13 pm

Man kunne tydelig høre at klokken var over ni!
de mørke gader til Discoteket var kun oplyst af få lamper med fangende farver, som blinkede i takt med Beatet, der kom der indefra.. Den lange kø foran afslørede at natten var ung og festen ville blive lovende!
- Det kunne ikke være meget bedre! Nattet-livet var vågnet og klar til at få farver og liv i alt! det var tid til at feste!

Lyra kom i dette øjeblik gående hen af gaden og stoppede foran Det store Neon Skilt der hang over indgangen! - Club Crasy!
Hun var selv i klædt fest tøj, Sort kort tøj, stod på programmet i dag.. Det store bælte var uden tilbehør!Håret var ravne sort til skuldrende! Den lange jakke havde hun over armen!
´Lyra maste sig igennem køen, og med selvtillid strålende ud af sine øjne sendte hun dørManden et hurtigt smil før hun, uden besværligheder, kom ind! Festen var igang!
Både langs væggen hvor baren var, stod der folk! ventende på at sprutten skulle få sin virkning, så de kunne rende rundt på Dansgulvet i midten eller danse rundt om de Stål pæle, som på sådanne aftner var optaget af en eller flere strippere!
Lyra følte sig i højt humør! endelig kunne hun feste bekymringerne af sig!
hun var i sine naturlige omgivelser!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Tilbage til toppen Go down

Natten er Ung! Empty Sv: Natten er Ung!

Indlæg  Gæst Fre Jul 10, 2009 2:32 pm

Sayu kom gående hen en mørk gade. Hun betragter forvirret de små lamper, der knap nok oplyste gaden. Hun kiggede lidt skræmt rundt i den dunkle gade, hun var faret vild...
Det var blevet mørkt da hun var ude at gå en tur. Hun havde håbet på at se en mutant, men inderst inden havde hun godt vidst, at chancen for at hun villle genkende mutanten hurtigt som mutant var minimal. Nu var hun så faret vild, og havde ingen anelse om hvor hun var. Hun vidste dog, at hun nok aldrig havde været her før.
Hun sukkede dypt. Hun opfangede lyden af noget musik ikke så derfra, hvor hun befandt sig. Hun begynde at gå hurtigere mod lyden. Hvis jeg er heldig er der nogle jeg kan spørge om vej, tænkte hun og smilte for sig selv. Hun så en bygning, der var en lang kø for at komme derind, og hun ænsede knap nok skiltet på bygningen, hvor der stod: Club Crasy.
Hvis hun havde lagt ordeneligt mærke til det, havde hun nok alligevel ikke genkendt navnet. Hun kiggede sig lidt rundt, og før hun vidste af det var hun kommet med strømmen af teenagere ind på dicoteket.

Gæst
Gæst

Indlæg  Lyra Beckin Fre Jul 10, 2009 2:46 pm

Lyra havde havde stået venstre for udgangen, og ventet på at den samme tjener, som altid, var kommet hen til hende.
Han smil var tydeligvis så falsk som hans ur, men Lyra lod det ikke påvirke hende det mindste!
Hun havde blot overrakt ham hendes Lange jakke, og som altid havde han taget det et sted hen, hvor der ikke stod På eget ansvar
Derefter rettede hun sig, og trådte med lette fødder mod baren, hvor drenge kastede et til flere stjålende blikke efter hende, Dog så hun ikke til at bemærke den, men råbte blot en af mænden i baren an og bad om det sædvanelige!

Da hun så med en drink i hånden fandt den plads hun altid havde, satte hun sig til rette, Drak af drinken og lod først nu øjnene spejde rumdt i rummet.. De faldt straks på en som hverken så bekendt eller fest parat ud.. Lyra tog en ny tår..
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Gæst Fre Jul 10, 2009 2:59 pm

Sayu kiggede lidt forvirret rundt. Hun tog en dyp indåndning og hendes bankende hjerte faldt hurtigt til ro. Jeg er da også uheldig, tænkte hun og kiggede mere roligt rundt.
Der var ret mange mennesker her, og hun følte sig egentlig ikke særlig godt tilpas her, men nu havde hun måske chancen for at lære noget, og valgte derfor ikke at gå ud af dickoteket med det samme. Hun kiggeder lidt ned at sig selv. Hun havde nogle blå cowboybukser, sin røde swaether og grå jakke på. Min beklædning passer ikke ligefrem ind her, men jeg må leve med det, tænkte hun og trak på skuldrende. Hun så op og stod kort stille på stedet. Hun havde kun været på dicotek en gang før, men det var kun kort. Hun så kort over i garderopen, hvor der hang masser af jakker, men hun valgte dog at beholde sin jakke på, for at hun nu ikke skulle glemme den. Hun kendte sig selv godt nok til at vide, at hun sagtens kunne finde på at glemme den hvis hun hang den der. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle foretage sig, så hun gik lidt længere ind i discoteket for ikke at tiltrække mere opmærksomhed, end den smule hun aldere havde fået, på grund af den ret anderledes påklædning.

Gæst
Gæst

Indlæg  Lyra Beckin Fre Jul 10, 2009 3:09 pm

Hun så virkelig ud som om det var et tilfælde at hun var havnet lige præcis her!
Lyra rejste sig, stadig med blikket mod den, unge pige!
Hun tømte glasset og stillede det tomme glas på bordet..
hun måtte skaffe sig noget mere sprut.
Da den halv fede Dørmand kom til sne i mængden tog det ikke langt tid for Lyra at regne ud hvad det var han ville.. Han havde, Med kølige øjne og spændte muskler, kursen mod den lidt fovirrede pige.
Lyra gik hurtigt over mod den unge pige. Da Manden skulle til at gribe fat i pigen for at tjekke om hun stod på listen over gæster, Råbte Lyra til hende " Heey1 jeg er her, hvorfor kommer du først nu? og i det der tøj?" Lyra greb fat den ukendte unge pige og trak hende med over til Lyra´s bord..
Dørmanden, så efter dem, men vendte så om! Lyra fik hende til at sætte sig
" du skulle være glad for at jeg greb ind! du var blevet banket til høne foder!" Lyra snakkede lavt, men overraskende tydeligt.. hun satte sig overfor pigen
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Gæst Fre Jul 10, 2009 3:27 pm

Det kom en lidt overrasket lyd fra Sayu da en ukendt pige pludselig grep fat. Hun satte sig ned på stolen og var nu blevet endnu mere forvirret, men gjorde hvad hun kunne for at skjule det. "Eh... tak," sagde hun stille.
Sayu havde løst til at spørge om, hvad det var for et diskotek hun var landet på, hvilket bare ville bare gøre det endnu tydeligere at hun var faret vild, så hun lod være.
Hun vendte blikket mod dørmanden, som forsvandt tilbage mod døren igen. Da han var ude af syne kiggede hun kort rundt i dicoteket, den opmærksomhed hun havde haft før, var heldigvis væk nu. Hun vendte vendte derefter igen blikket mod pigen, som havde reddet hende fra at blive høne fodder(som hun havde udtrygt det).
Hun vidste ikke helt om hun skulle starte en lille samtale, så hun lod bare være...

Gæst
Gæst

Indlæg  Lyra Beckin Fre Jul 10, 2009 3:33 pm

Lyra rejste sig.. hun havde brug for noget af drikke..
"Lyst til en Drink?" spurgte hun Da pigen ikke selv sagde noget..
Selvom Musikken var høj og basen nærmest rungede i det overfyldte rum, skar Lyra´s stemme tydeligt igennem!
Måske ville hun kunne bruge sin tunge igen, hvis hun havde fået noget at drikke.. Tænkte hun..
Lyra korte shorts og stramme t-shirt sad overraskende godt på hende. Udfordrede enhver dreng!
Hun lagde hovedet let på skrå mens hun ventede på at Pigen ville svare..
- Måske var hun stum?
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Gæst Fre Jul 10, 2009 3:40 pm

Sayu nikkede roligt og svarede stille: "... jo tak."
Hun smilte let for sig selv, nu var samtalen så småt ved at komme igang. Hun betragtede let pigen. Sayu var nysgerrig og spurgte: "Hvad hedder du?"
Hun håbede at spørgsmålet ikke kom for pludseligt. De havde jo knap nok mødt hinanden før for nogle få minutter siden.

Gæst
Gæst

Indlæg  Lyra Beckin Fre Jul 10, 2009 3:47 pm

Lyra nikkede og før hun vendte sig om for at hente sprutten. Smilede hun kort og svarede
" Lyra!.. Hvad med dig?" hun ventede dog ikke på at pigen skulle råbe tilbage.. men gik hen og hentede drinksne..
Det var først kom tilbage til bordet med sprut i begge hænder at hun lod sig dumpe ned og rakte den ene drink hen til hende..
Hun tog selv en tår før hun sagde "Nåår hvad hed du så?" hun så spørgende på hende og tog endnu en tår..
- det var skønt og stærkt!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  ALICIA Haramenfall Lør Jul 11, 2009 5:48 am

Alicia kom stillende gående ind i det hæslige sted. Et sted hvor kun larm kunne leve. Alicia havde stadig skikkelsen af den Human Force idiot.
Alicis gik ind og kiggede på alle dem der var ind. Mennesker mere mennesker. Intet værd at tænke på. Der var mange der kiggede på hende, eller ham lige her. Hun var klædt i Human Force's officielle klæde. Dørvagten så blot på hende og lod hende komme ind. Hun gik ind og fandt den nærmeste siddeplads og sat gik derover og sat sig. Hun var træt efter en lang dag på arbejdet. Og nu skal hun tænke på et nyt offer. Hun vil ønske hun kunne får noget at drikke, men sådan som det så ud vil det tager lidt tid.

//Bare for at gør det tydeligere. Hun er i skikkelse af en Human Force leder.//
ALICIA Haramenfall
ALICIA Haramenfall

Indlæg  Gæst Lør Jul 11, 2009 6:37 am

Sayu så efter Lyra da hun gik hen efter drinken.
"Sayu..." sagde hun da Lyra var kommet tilbage igen. Sayu tog imod drinken og smagte på den. Sayu bemærkede hurtigt at meget af opmærksomheden i discoteket blev rettet mod en nyankommen person. Hun genkendte straks personen som en fra human force. Hvad laver de nu her?! tænkte hun.
Sayu kiggede hurtigt væk fra manden fra human force og tog endnu en slurk fra sin drink.

Gæst
Gæst

Indlæg  Lyra Beckin Lør Jul 11, 2009 6:46 am

Lyra nikkede og smagte på hendes navn..
"du er ny her ikke?" Lyra spørgsmål var ligesom sidst nemt at høre, på trods af de mange råb og den høje musik!
Hun fulgte ligesom Sayu blikket mod en person som også så anderledes ud..
Lyra som selv faldt ind i mængden, slap for at forklare sig nærmere..
Hun genkendte hurtigt personen, men der var dog noget mistænktsomt over den måde personen opførte sig på..
*De ved alle hvem jeg er? så hvorfor kommer han ikke?" Lyra lod Tanken blot strejfe hende og tog endnu en slurk.. - Sprutten begyndte endelig at virke en smule.. hun havde sin opmærksomhed mod Sayu igen, ventende på svar!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Gæst Lør Jul 11, 2009 7:03 am

Sayu kastede et sidste, lidt koldt, blik på den nyankomne person fra human force, hvorefter hun igen vendte opmærksomheden mod Lyra.
"Jo, det er jeg." svarede hun "Er det virkelig så tydeligt?"
Jeg kom jo også tilfældigt herind, så det er nok ikke så underligt hvis det er tydeligt, sagde hun til sig selv i tankerne.
Hendes tanker kom igen ind på manden fra human force, men hun sagde til sig selv i tankerne, at det sikkert ville være bedst at ignorere ham. Hun lod blikket glide på Lyra og afventede svar på spørgsmålet.

Gæst
Gæst

Indlæg  ALICIA Haramenfall Lør Jul 11, 2009 9:41 am

Alicia rejste sig op i sin fulde højde, eller i den skikkelses fulde højde. John af HF. Hun kiggede på sig, og så ved et tilfælde at der var et spejl, skjult bag et lille tæppe. Hun tog tæppet væk og kiggede på den hun er. *Han var da ikke så skøn da jeg.. han leget idiot...* 1,90 høj, blond, ikke så trænet krop. *Han er jo stadig ung, 27 måske, 30 er mere passende* Alicia smilede for sig. Hendes tanker kontrollerede stemmen. "Stadig frisk og ung..." mumlede hun, og hun tog ikke fejl. Stemmen var frisk og ung. Hun havde bemærkede blikke der boret sig i hende fra få sekunder siden. Hun vendte sig hurtigt om, og så i den samme retning. Nogen af John's minder vågnet op og fortalt hende at disse to var fra Human Force's. Hun begyndt med lange skridt at gå mod de to piger/kvinder(?). Det var skønt så hurtigt som John, eller John's skikkelse kunne gå. Da hun nået derover nikkede hun til hilsen. "Goddag de Damer." hun bukkede lidt. *Det plejer du altid at gør mod kvinder.. men du gjorde det ikke mod mig* tænkte hun lidt sur. "Jeg ser at I befinder jer her... Og håber at det er fordi I har fri for tjensten.." Alicia smilede. Alicia opdaget hvor syngende hans sprog og stemme er. *Du kunne havde været god til andre ting..*
ALICIA Haramenfall
ALICIA Haramenfall

Indlæg  Lyra Beckin Lør Jul 11, 2009 10:21 am

Lyra nikkede til sayu " MEget!" svarede hun..
Da manden kom over mod dem, Betragtede hun ham kort!
Det lyse hår og den ikke pumpede krop, så aldeles velkendt ud..
*var det John han hed?* Lyra tænkte kort over det..
Da han hilste så hun roligt på ham, dog gjorde hun intet stort nummer ud af at hilse igen..
Hendes mistro blev kun større da hun hørte hvad han sagde -fri fra tjenesten? hah!
Han vidste tydeligvis ikke hvem hun var, hvilket passede hende fint, det var kun meget få der vidste det, og selv de havde endnu sværre ved at genkende hende i denne mondering!
Hun var langt fra klædt i det tøj, man ville havde på når man var medlem af Human Forces, og især hende!
Det Sorte stramme tøj, var den tredje grund til at hendes mistro var blevet vakt!
John, var en mand! - en enlig mand.. Han burde mindste flere end en gang havde blikket et andet sted end hendes ansigt! så godt kendte hun mænd.. og i sær når hun var iført tøj som dette, hvor hun kun skjulte det som var nødvendigt!
Hun vendte sig mod Sayu.. efter at hun havde vinket en mand hen til sig, Manden virkede ivrig, men blev hurtigt skuffet da hun, i ly for musikken som spillede, fortalte hvad han skulle.. han gik og kom tilbage med hendes lange sorte jakke.. hun lagde den ved siden af sig og manden forsvandt!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Gæst Lør Jul 11, 2009 11:13 am

Sayu betragtede roligt manden og hilste kort på ham.
Fri fra tjenesten?! Tror han jeg er medlem af Human Force? Som om jeg nogensinde ville slutte mig til Human Force, efter hvad de tog fra mig, tænkte hun koldt i tankerne.
Hun holdt fortsat opmærksomheden mod manden og gjorde alt for at skjule hendes foragt til ham.
Det er nok bedst, jeg ikke kommer til at opføre mig dumt... sagde Sayu til sig selv i tankerne og fremtvang et lille smil.

Sidst rettet af Sayu Pierre Søn Jul 12, 2009 1:46 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : //Hvis jeg ikke svarer er det fordi jeg er på ferie//)

Gæst
Gæst

Indlæg  ALICIA Haramenfall Søn Jul 12, 2009 4:46 pm

Alicia bemærkede at en del af hende råbt højt. John's minder. Kvinden var leder af Human Force. *Hvor dum kan jeg dog være!* Hun tog sig i det og nikkede igen. "Kan vi veksle et ord. Helst under 4 ører." Alicia havde mødt sin væreste fjende. *Ok. Vi må hellere videre til en anden plan...* Alicia kiggede sig omkring, som om hun checkede om der var for meget opmærksomhed. "Hvis du selvfølgelig har tid.." han smilede.

//aaa. Jeg tror ikke Alicia er så dum, at hun tager sort,STRAMT tøj på.. Sort ja, men ikke stramt.//
ALICIA Haramenfall
ALICIA Haramenfall

Indlæg  Lyra Beckin Man Jul 13, 2009 6:04 am

Lyra så på manden..
Hendes øjne så roligt på ham..
hvad? havde han nu genkendt hende? hun valgte dog ikke at lade sin mistro lyse ud af hendes øjne, men svarede i et roligt, ja nærmest henkastet tonefald..
" Jeg troede du skulle holde fri? ellers ville du nok havde kaldt mig hen tidligere på dagen ikke sandt?" Lyra lod hurtigt hånden glide igennem det sorte hår..
Hun tvivlede på hans ord, og valgte istedet at hid kalde en af de få tjenere!
" Drink tak!.." sagde hun roligt, selvom musikket kørte på fuld drøn.. " Vil i andre have?" hun så afventede på dem..
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  ALICIA Haramenfall Man Jul 13, 2009 6:29 am

"Jeg har desværre ikke tid til et drink. Tiden er knap. Liv er på spidsen." sagde hun. "Fri. Jeg holder ikke fri før alle mutanter er nede. Men det ser ikke ud til at du har tid, så jeg må hellere videre nu. Kom hertil imorgen, hvis jeg stadig er levende vil jeg kom, men hvis ikke. Så slå alarm. Noget der vil være mennesket dødbringende er ved at træde til. Og som sagt, tiden er knap." Alicia/John nikkede, med et blik, af en der er på vej til døden. Hun vendt sig om og begyndt at gå mod udgangen. Hun stoppede op og uden at se sig tilbage sagde hun "Dig som jeg ikke kender navnet på. Din fremtid venter ud for disse mur. Tro mig." Alicia henvendt sig til pigen, som talte til lederen af Human Force, eller som havde en samtale før Alicia kom.
ALICIA Haramenfall
ALICIA Haramenfall

Indlæg  Lyra Beckin Man Jul 13, 2009 7:36 am

Lyra lyttede kort..dog opgav hun tilsidst og nikkede i stedet kort, da manden havde snakket færdig..
det var nu tydeligt at det ikke kunne være den samme John, ingen tvivl der!
lyra lagde dog stadig skjul på det. Da drinken kom, Tog hun en tår, lige det hun trængte til!
Den varme, sitrende fornemmelse spredte sig i hendes krop, og Festen, synes med et mere festlig!
Hun svarede ham ikke nikkede bare, som tegn til at hun havde forstået..
Hun tænkte selv på de ting der var ved at ske, ting som hun var igang med at forberede..
Mennesker i fare? Hah! dem der ville være i størst fare om 18 timer ville være mutanterne!
Lyra smilte usynligt og med hjælp fra sprutten, følte hun sig i højt humør! ingen vidste det, hun vidste.. Ingen vidste det, kun hende.. Hun frydede sig og tømte drinken, for at fejre det!
Festen var i gang, og det stod snart 1-0 !

// skal på ferie i morgen.. Sayu er allerede på ferie, så du kan godt svare ..//
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  ALICIA Haramenfall Tirs Jul 14, 2009 7:27 am

//Jeg troet du vil gør andet... Men så tror jeg ikke jeg har mere.. OUT//
Alicia gik blot videre ud af døren, og ud til friheden.
ALICIA Haramenfall
ALICIA Haramenfall

Indlæg  Lyra Beckin Tirs Jul 14, 2009 7:37 am

// oka.. men det vile jeg ikke når jeg tager på ferie i morgen.. //

Lyra tog sin jakke på.. hun nikkede kort til en mand, og han holdt et tæppe til side, så Lyra uset, kunne gå forbi, op af den runde træppe, hvor mørket var en del af luften.. og videre op hvor trappen stoppede og tre døre kom til syne.. Lyra gik roligt ind af den ene dør..
Den sorte kappe- lignede jakke, var om hende, hun skulle tjekke hvordan det hele stod til!..
Minutterne gik, timerne forsvandt og den lille skærm i hjørnet fortalte hende at nu var 17 timer igen..
Hun stod midt i rummet, det var simpelt møbleret og de mørke gardiner trukket for.. det mindede lidt om et bodel, når blot man så bort fra de få ting som afslørede at det var alt andet end det!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Jonathan Black Tirs Jul 14, 2009 7:49 am

Nat klubben larm dunkede i Jonathans trommerhinder da han trådte ind i det bizarre diskotek. Kvinderne her dansede frækt op af adskillige fulde mænd. Jonathan så nogle med næseblod og han vidste de havde været ude at sniffe. Jonathan trak vejret dybt ind gennem næsen og nød den røgede duft trænge ned i lungerne.

"Rose, kommer du?", sagde Jonathan lavt, men han vidste at hun godt kunne høre ham på trods at larmen. Nå, Lyra Beckin, hvor er du?, tænkte Jonathan med en bittertanke. Han kunne ikke fornemme hende her.
Jonathan Black
Jonathan Black
Admin

http://12345678987654323456.heavenforum.com

Indlæg  Rose Tirs Jul 14, 2009 10:06 am

Rose rynkede på næsen så snart hun trådte ind på diskoteket. Larmen var nærmest uudholdelig, og der lå en tyk dunst af røg, sprut og stoffer. Det var ikke et sted hvor Rose frivilligt ville holde til.
Hun prøvede at gøre sig så ubemærkelig som muligt, hvilket normalt ikke ville være et problem på et så travlt sted, men af en eller anden grund blev hun alligevel antastet af en fuld mand, der fortalte hende at hun var attraktiv, og tilbød hende en drink.
Manden blev pludselig offer for en stærk hovedpine, og måtte træde udenfor og kaste op.
Hun fandt Jonathan i mængden, og holdt sig så tæt på ham som muligt, uden at det ville være respektløst. Det var tydeligt at Rose ikke var på hjemmebane her.
Rose
Rose

http://www.signe-the-muggle.deviantart.com

Indlæg  Lyra Beckin Tirs Jul 14, 2009 10:23 am

Lyra strøg hånden over det mørke bord, for derefter at kigge op på en anden skærm, som, hvis man ikke kendte stedet, var svær at få øje på. Helt ligesom resten af de specielle ting som befandt sig i dette rum..På skærmene gik folk rundt, og hun skulle lige til at kigge væk, da en højst charmerende ung mand kom til syne.. bagved gik en yngre pige.. Selvom det var mørkt og kun lyste op når de blinkende lys ramte kameraret, var det tydeligt, at ligesom Sayu, var de ikke klædt på til fest..
Lyra løsrev sig da de to mennesker forsvandt ud af skærmen, og hun gemte alt, hvad der var værd at se på, væk!
Så forlod hun rummet.. Manden nedenunder havde fanget hendes interesse!
Jakken havde hun stadig om sig, da hun stod på gangen, hvor trappen førte ned..
Beatet lød kun svagt heroppe..
Hun gik hurtigt og elegant ned, lod jakken rives af, og gav den til den mand som stod og passeede på!
hendes øjne lyste.. ingen kunne se at denne person var Lyra Beckin - Human forces leder!
Hendes tøj, fik hende til at ligne en som, Arbejdede her, eller var en af de ivrige tennage piger Og ikke den berygtede leder, som havde gang i noget stort..
Festen var igang, natten var stadig ung og der var under 17 timer igen!
Lyra Beckin
Lyra Beckin

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum